Vacatures

Vacatures

Facilitaire zaken

09-03-2022

Commissielid Facilitaire commissie

Oranje Blauw'15 is op zoek naar een nieuw lid van de Facilitaire commissie !!

Heb jij interesse in deelname aan de Facilitaire commissie van Oranje Blauw'15? 

Neem dan contact met ons op via bestuur@oranjeblauw15.nl of klik op onderstaande button.

Het functieprofiel van een commissielid van de Facilitaire commissie ziet als volgt eruit:

Functiedoel
De facilitaire commissie geeft uitvoering aan  alle werkzaamheden betrekking hebbende op het beheer en onderhoud van de accommodatie en materialen , zodat de leden optimaal kunnen sporten. De functie wordt vervuld in de hoedanigheid van vrijwilliger.

Plaats in de organisatie
De voorzitter van de facilitaire commissie neemt zitting in het bestuur en stuurt de facilitaire commissie aan. De voorzitter van de facilitaire commissie wordt benoemd door de ALV en staat ingeschreven bij de KvK.

Taken en verantwoordelijkheden
  • Opstellen meerjaren onderhoudsplan.
  • Aanspreekpunt kleedkamers , velden , randgroen , bomen en de bomen op de parkeerplaats.       
  • Verantwoordelijk voor beleid en coördinatie onderhoud velden en gebouwen.
  • Inventariseren van knelpunten en gebreken met onderhoud van gebouwen, zoekt oplossingen en legt contacten tot herstel en verbeteringen.
  • Contactpersoon naar de gemeente.
  • Bijwonen van bestuursvergaderingen.
  • Uitdragen en uitvoeren van bestuursbesluiten aangaande accommodatiezaken.
  • Overleg met sponsorcommissie over ophangen schoonmaken reclameborden en doeken, en de verwijdering van de reclameborden en doeken.
  • Sleutelbeheer.
  • Indeling kleedlokalen en veldbezetting tijdens wedstrijddagen en trainingen.
  • Inventarisatie, beheer, registratie en uitdelen teamkleding, teamtassen etc.
  • Poetsen kleedlokalen en kantine.
  • Toezicht houden op bezittingen van de vereniging die uitgeleend worden.
  • Investeringsplan machinerieën.
  • Onderhoud machines, cv ketels, regeninstallatie en hydranten, afzuigingen en verlichting op en rond de velden.
  • Jaarlijks groot onderhoud van de velden afstemmen met de voetbalclubs in Roerdalen.
  • Jaarlijks afvoeren bladafval.
  • Breder gebruik sportvelden , andere verenigingen van Posterholt gebruik laten maken van de sportvelden.
  • Aansturing, begeleiding en woordvoerder van de Onderhoudsploeg.
  • Samen met de overige bestuursleden zorgdragen voor de naleving van de statuten, het huishoudelijk reglement en de WBTR en het tot uitvoering brengen en bewaken van het vastgestelde beleid (continu).

Opleidings- en ervaringseisen
  • Technisch onderlegd zijn.
  • Inkoop ervaring.
  • Delegeren.

Competenties

  • Teamplayer
  • Proactief
  • Positief


Tijdsbelasting
De gemiddelde tijdsbelasting voor de voorzitter van de Facilitaire Commissie bedraagt gemiddeld twaalf uur per week

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder


* = verplicht
Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!